En bra start på dagen

... det har jag faktiskt aldrig haft. Och det är chockerande hur lätt det är att göra en, och det är förvånande hur sällan man orkar ta sig den där lilla extra tiden för att göra starten på dagen till en bra start. För mig är en bra start på dagen en tom lägenhet, hamstrar som inte bråkar (har sepparerat dom nu med hjälp av en rosa gammal kattbur xD) och så dator, kaffe, ostlimpa och solsken. Och om en stund ska jag utan att stressa ta det lugnt, gå ut till bussen och fara in till stan med Emma. Och lite senare ska vi på simhallen, simma några längder, och sen sola solarium.

För mig är det här en bra start på dagen. Det gör inget att kaffet blev lite blaskigt, det är gott ändå. Och limpan är lite torr med med god ost och smör funkar det skitbra ihop med kaffet. Dessutom är mina ben lenare än lenast efter att jag använt Veet hårborttagningscreme. Oslagbar säger jag bara. Men nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och mina smörgåsar, och så kanske vi hörs senare :) varma kramar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback