Efter många långa om och men...

Jag har inte uppdaterat särskilt mycket sen skoterhelgen med pappa, och inte mycket har hänt. Det har varit lov, det har varit en hel del festande och nisse har lämnat sin grotta. Jag vet inte varför jag bestämde mig för att skriva igen, och jag lovar inte att jag kommer bli bättre på att uppdatera.

Nu har i alla fall skolan börjat igen, men jag fick nått knäppt i huvudet så jag har en blind fläck som gör att jag bara ser halva datorn om jag tittar rakt på den, och den ger mig huvudvärk och det är omöhligt att jobba. Jag vill officiellt hem och sova, även om jag innan fläcken dök upp var rätt peppad. Jag är galet fashinerad av hur enkelt det är att komma in i skolrytmen igen efter en och en halv veckas lov.

Undra om jag kommer svimma snart eller nått, för det flimrar som fan i mitt högra öga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback