Hungrig som ett as

Nu är jag hemma från skolan. Hade ingen engelska idag, så jag skippade klasstimmen och hade därför bara japanska mellan 14.20 och 15.30. Fast sen hade ju bussarna nya tider, så jag missade typ en halvtimme.. Dock missade jag som tur var ingen viktig information, bara repetition.. Hur som helst så är Näs sjuk, förhoppningsvis svinis så jag slipper smittas då jag är vaccad xD hehe ;D och jag är fruktansvärt hungrig, framförallt är jag fett sugen på kinabuffé. Jag är faktiskt så sugen att jag skulle kunna betala själv - de som känner mig förstår nog hur sugen jag är då! Ikväll ska jag försöka fixa min cykel, och hemma ligger lite kläder som jag beställde för läänge sen och som nu väntar på att bli provade ;) kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback