Valborg

Det känns som att det börjar vara dags för en ny design - om inte annat funderar jag på att byta blogg. Har tagit bort alla nya bloggar som jag haft, och återigen skapat en ny i ett rätt lamt försök att börja om på nytt. reffe.blogg.se heter den nya, odesignade och o-skrivna bloggen som jag funderar på att flytta till. It makes sense huh? Känns som att stati0n inte var det bästa valet för ett bloggnamn, men vad vet jag?

Har även äntligen dragit mitt lata arsle till trafikskolan och igår hade jag min första körlektion, nästa gång är på tisdag, och sen på torsdag. Det gick bra och jag har världens sötaste körskolelärare <3 jag är iaf nöjd :)

Valborg då, vad händer? Jag hade nog tänkt vara med Burk, Gullis och Älskling (Näs ska vara hemma och sjuka) och spela gitarr och grilla. Men jag var även lite sugen på älvs-grillningen dit mkt folk jag känner ska.. Men men det återstår att se vad som händer.. Nu har jag iaf lektion och ska jobba med vårt dryg-projekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback