Mina favoritkarameller <3

Yo! idag börjar HOM och självklart ska jag inte dit, av två anledningar. Till att börja med så var det inte så übermånga bra band i år, och jag kände inte att jag prioriterade HOM ekonomiskt sett i år. För det andra så är det ovärt innan jag fyller 18 - särskilt som alla mina BVs är 20++ såå.. Här är lite gobilder på mig som jag blev galet nöjd med :D har även en ny hobby; nageldeko. Är assugen på att köpa massa nagellack och sånna där.. Nagelstenar :D och så lösnaglar ofc. Och så borde jag hämta mitt aceton som står hemma i badrumsskåpet och som jag tror mamma använt mer än mig xD haha.. Ajja, nu ska jag börja röra på mig snart :* pussipuss ;D




Näs är min favoritkaramell ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback