Död åt fanskapen

Jag är sjuk. Faan också. Inge skoter i helgen, bara snor, papper, blod och snor. Blodet eftersom min näsa spricker av nässpray, men om jag inte använder nässpray när jag ska sova så spricker halsen istället. Fyfan jag är knappt sjuk än och jag är redan less! Jag kommer säkert sitta och knarka te hela helgen. No fun for me no.. Det är säkert nått på Näs jobb som han dragit hem. Skitgubbe, att han aldrig blir sjuk.. Han bara smittar mig hela tiden utan att ens bli minsta lilla sjuk själv!!! MORR!! Nä nu ska jag dö, tillsammans med min toarulle, och sen kanske jag far på stan och köper mina burkar som jag tänkt införskaffa i typ en månad nu.. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback