Sandra...?

Hehe ja juste.. Hmm.. Det blev inte två Näsfria dagar xD det blev bara en xD Jag var ju med Hedin och L8n igår, och sen plockade vi upp Emma och for till Haffu eftersom han skulle hjälpa Hedin med hennes dator som fortfarande cepar efter dataviruset. Så vi for dit och höll på och pillade, innan vi slutligen kom fram till att hon skulle installera XP istället för vista som hon hade innan. Så vi började flytta filer osv osv osv.. Sen kom Näs eftersom Haffu inte var säker på att Hedins dator skulle klara av det och blablabla.. Men hsh så fick jag ju träffa Näs iaf och kramas lite med han..

Sen ringde mamma och gav mig en lätt *host* utskällning för att jag inte var hemma och klockan var kvart över nio..
Vad har hänt med världen?
Jag har alltid fått göra som jag vill eftersom jag är duktig i skolan, hjälper till hemma och respekterar mina föräldrar. Sen bara helt plötsligt ska jag vara hemma halv niovardagskvällar och ett helger?!?
Jag fattar inte vad jag har gjort? Ska jag få fler gränser och tider att hålla för att jag blir äldre? Brukar det inte vara tvärtom? Eller har det möjligtvis att göra med att jag umgås med en massa 87or? Varför känns det som om mamma inte riktigt gillar idén att jag är tsm med en kille på 21 bast? Jag fattar nada, och det är den enda anlendningen jag kan tänka mig till att hon håller på som hon gör.. Men jag får ju iaf sova hos älskade nu, ifall det skulle bli kris nån gång :)

Jag har funderat, och kommit fram till att jag ska börja lägga upp roliga historier, dikter och noveller här på bloggen. Hoppas det blir omtyckt :) PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback