God morgon mjeeeez

God morgon kära... Ehm.. Ja... Ni som läser xD typ.. Du.
Idag är det torsdag. Jag gillar torsdagar. Eller jag hatar dem egentligen men... Jag gillar känslan av att det snart är helg! Jag njuter nästan mer av vetskapen om att det är helg snart på torsdagen, än jag njuter av vetskapen om att det är helg på lördagen. För.. Man går runt och längtar hela veckan, sen blire torsdag och man ba "yes en dag till bara" och sen efter skolan på fredagen har man ingen aning om vad som hände och så är det måndag morgon. IGEN!!!

Så jag njuter friskt av denna torsdag. Trots att vi har idrott. Och trots att vi har ett enormt engelskaprov imorgon..  Och trots att jag förmodligen kommer.. Sova bort helgen xD för jag är megatrött...
Förhoppningsvis kanske jag kmr få sova hos älsk iaf en natt i helgen. Hans säng är mkt skönare än min. Och jag älskar att somna med hans armar runt mig. Pusspå <3

Torsdagar innebär iofs också mentorstid. Och idag pratade vi om hur vi tycker det går i de olika ämnena. Så jag tog upp problemet med vår mattelärare. Igen. Och sen sa jag att jag lätt har VG i minst alla ämnen förutom idrott xD
Men nu har vi Matte.. Om typ.. Ja... x antal minuter xD så.. Vi får se om jag skriver ikv eller inte ;)
Pusspå Bitchies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback