Åt helvete med mänskligheten

Ja nu är moppen borta, nån har snott den. Åt helvete med mänskligheten. Att det är så jävla helvetets svårt att skilja på ditt och mitt?!

Om ni ser den ligga i nått dike eller om ni ser någon köra den så kan ni ju höra av er...

Kännetecken:
Regnr: ANP 828
Färg: Röd/silver/svart
Saknar höger backspegel
Repor på vänster fram
Tejpad baktill

Jag blir så arg på mig själv, att jag är så naiv och har så höga tankar om mänskligheten.. Tack pappa, tack för att du tar det så bra <3 tack för att du inte skriker och skyller på mig, dte skulle mamma ha gjort helt klart. Tack pappa för att du är så jävla snäll <3

Efter att ha kört runt med pappa i bilen för att kolla om vi såg moppen liggandes i ett dike lr så så for vi in till stan och åt lunch på Subway. Det var mys. Sedan for pappa iväg till stugan igen och jag stannade på stan, träffade Haffu och sen lite annat folk. Det var ändå nais.. Med tanke på hur jävligt livet är ibland.

Tack för ett brutalt uppvaknande. Aldrig mer ska jag tro på männskligheten. Aldrig mer naivitet och aldrig mer tillit. Fyfan, tack så jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback