TE08FSA

Okey nu har PMSen lagt sig lite och jag har en massa tid över, så nu ska jag försöka återge vad som hänt den senaste tiden. Sååå...
Lördagkväll for jag Hedin, L8n och Näs iväg till Nydala på sexträffen. Där träffade vi på en massa kul folk, Kuxx, Haffu, Ingrid, Leonore, Georg, Drocko, Noomie osv osv osv. Det grillades och Näs hade varit en ängel som köpt choklad och läsk i massor. Jag hjärtar den pojken, han är bäst!! Så höll vi på där tills typ halv fyra på söndagmorgon kanske xD sen skulle vi börja dra oss hemmåt. Fast först åkte vi förbi Haffus nya lägenhet.. Ehm... Rum menar jag xD på berghem, där jag utnyttjade hans toalett snabbt innan vi for hem, och Näs droppade av oss hos Hedin där vi sov.
Söndagen började med att jag vaknade typ tio, och elva gick jag iväg till Näs och vi myste ett tag tills han skjutsade hem mig och så var vi hos mig ett tag tills vi skulle iväg till Drocko som fyllde år :D där bjöds det på gotårtan *blink blink* och massa kakor och läsk och kaffe. Fedt med gott!
Sen på söndagskvällen följde älsklingen med mig och familjen på Great Eastern där vi käkade middag alla fem. Och efter det låg vi i min säng och pratade, vi körde en slags tjugo frågor fast det var bara jag som frågade Näs
saker xD Han berättade i princip hela sin livshistoria för mig. Sen for han hem typ elva nån gång..

Sen blev det
Måndag och det var då dags för skolstart. 09.00 var det samling i liljaskolans matsal där det var information och sen upprop klass för klass. Som tur var så var min klass den sista att ropas upp :D Så fick vi sitta i det klassrum som vi kanske kan kalla vårt hemklassrum, och få ännu mer information, innan vi fick gå  på rundvandring i skolan. Sen slutade vi efter lunch och ännu mer info typ tio i ett.

Tisdagen började 09.00 utanför klassrummet där vi fick välja skåp osv. Sen klockan tio bar det av till Vännäsbadet där vi skulle ha team building med NVarna, som vår klass kommer ha Matte, Svenska och Engelska med, eftersom båda klasserna är så små. Sen höll vi på där med en massa grejjer bla minigolf och en massa stationer där man skulle jobba i lag. Vårt lag kom totalt tvåa I) det var ju kul iaf. Sen tiggde jag och Elin, en av de två tjejerna jag varit i samma lag som, skjuts av Lollo tillbaka till bstn. Då visade det sig att jag missat bussen med 4 min xD hahaha.. kul.. inte...
Så jag följde Elin, som kommer från
sorsele och därför bor på elevhem, till ICA för hon skulle handla. Det slutade med att jag köpte en litersförpackning med citron-apelsin-morotsjuice som jag drack upp medans jag väntade på bussen. Så ni kan ju tro att jag var pinknödig när jag var i stan igen xD haha..
Så jag smet in på
biblioteket och gick på toa innan jag gick mot McDonalds där Emma och Hedin väntade. Och Haffu, fick jag veta när jag väl kom dit xD Så jag pratade med dom lite innan jag for hem. Sen på kvällen efter middagen kom GL förbi och vi satte igång filmen 27 dresses som jag och Näs hyrt efter att han hämtat mig från Norrmalm. Sen mot slutet av filmen ringde Adam och så kom han förbi. Det var verkligen länge sen, har inte träffat han sen skolavlsutningen!! Så det var mys. Sen for dom hem efter att vi sett på Mitt super-ex xD

Idag var det rätt chill.. inte... Klev upp klockan sex och tog bussen som gick sju in till stan. Sen var det ju som meningen att jag skulle ta bussen som gick 07.25 till lilja, men eftersom tvåorna och treorna började idag så var det fedt mkt folk på busshållplatsen. Och det gick bara en förstärkningsbuss. Så jag + lite annat folk som också skulle till lilja (typ 20 pers) fick ta bussen som gick 08.15 från bstn. Och kom därför 20 min försent. Men men.. Sånt är livet ibland.. Så jag gick till matsalen där det var sagt att vi skulle träffas eftersom SYVen hade genomgång av IV valen osv... Och eftersom jag valt att hoppa av ridningen måste jag bestämma vad annars jag ska läsa under dom där timmarna.. Funderar på musik eller matlagning.. Eller teckenspråk.. Det är iaf det som lockar mest :P

Sen hade vi vår första riktiga lektion,
data, som var en introduktion och sen fick vi som göra vad vi ville vid datorerna. Sen var det lunch. I en timme och tjugo minuter. HAHAHA. Sug på den albin ;) Och nu har vi haft Webbdesign intro, och snart ska vi ha CAD. Blir säkert intro där också och fritt sen :P sen slutar vi *woho*

OCH IKVÄLL FÅR JAG TRÄFFA
ÄLSKLINGSMATTIAS äntligen. Hade en Näsfri dag igår och det var kanske lite skönt att få tid över till sig själv, eftersom tiden har en tendens att flyga käpprätt åt helvete när Näs är med xD Men gud vad jag saknar honom. Varje sekund saknar jag honom. Varje andetag är en plåga utan honom.

Men.. Det är det som hänt iaf :D och nu börjar vi snart så jag ska nog börja runda av xD
Cya bloggbitchies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback