Sthlm, Gävle, Sundsvall

Hejhejhejelihej :D nu sitter jag i Gävle, på ett av Scandics hotell och smsar med Näs och typ glor på TV :) Idag har det hänt en massa, efter att jag lämnade datorn igår så gick jag upp till rummet och pratade med Hedin i tele en stund. Dom hade tydligen haft party på fredagen med en massa fjortisar :P

Sen på morgonen klev vi upp, jag tog en snabb dusch och så gick vi ner för att äta frukost och bestämma vad som skulle göras under dagen. Sedan tog vi och packade ihop oss i bilen innan vi körde in till stan och parkerade nere vid "hamnen" innan vi tog båten över till Grönan. Men då fick jag en snilleblixt och vi gick ner där Ellen stått förut (ni minns, visst minns ni?) och kollade. Tvärr stod inte Ellen där, men jag tog kort på bryggan och inne i rummet där vi lyssnade på musik för första gången på en vecka... Visst minns ni?

Sen gick vi in på Aquamarine innan vi drog oss in mot Grönan där vi började med en lunch innan vi åkte karuseller till bristningsgränsen :D sen när vi åkte därifrån så satte vi oss i bilen och planerade upp resten av vår lilla familjetripp som kommer se ut ungefär såhär;


Först kör vi till Gävle (där vi är nu) och sen efter en natt så väljer vi om vi vill vandra runt inne i city eller om vi ska till furuviksparken. Sedan kör vi på kvällen upp till sundsvall och sover hos farmor till tidagen. Sedan tar vi Ebba som Farmor tagit hand om och kör hem på tisdagkväll.

Så.. nu har vi packat upp oss och plockat fram datorn (fritt trådlöst internet på rummet is the shieeet).
Och nu ska jag dra, pusshejsmassakramochlitetill er tillgivna,
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback