SHOPPA SHOPPA SHOPPA LOSS!!!!

Hahaha fan vad jag har spenderat pengar idag :D jag har köpt en massa nytt som kommer på bild inom en snar framtid :P Men idag.. Hm.. Mja efter att jag skrev senast så.. Vin packade ihop oss i bilen och körde mot sundsvall där vi gick i Birsta City gallerian. Jag kan säga snabbt vad jag köpte.

En lång munktröja (typ kläninglång) grå med tryck "I ♥ moNeY"
Ett par trosor, svartvita, med tryck "make love not war"
En vit ärmlös topp
En svart topp/t-tröja med vitt tryck av en dödskalle och rosor med text "Libe Life Rock'n'Roll Rock untill you fall" eller nått sånt (minns inte och orkar inte kolla xD) som sgat bilder kommer senare :)

Sedan drog vi från gallerian till farmors killes hus med fetaste jäkla utsikten och typ... Seriöst jag vill bo där -.- Dessutom bor dom granne med Zäta :D coolt va?

Iaf så körde vi efter en kaffe och fika hemmåt med ett stopp för middag på sibylla. Och nu är vi hemma :D

Bilder kommer senare :D

Massakramochpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback