Sexträff

AAAAAHHH jag hatar mig själv!! Nu var det sådär fittigt mycket jag måste skriva igen xD aah! Hsh, det löste sig med ridningen eftersom älsk fick en knäpp och kom och hämtade mig. Sen for jag hem och duschade sen for vi hem till han och han duschade, sen myste vi tills hedin fick cepe och vi for till henne sen for vi till stan och älsk for hem *buhu* och vi hade rätt kul sne gick vi hem från stan typ två på natten och så sov vi hos hedin, sen skjutsade emma hem mig på fredagmorgon och jag duschade och gjorde mig i ordning innan jag gick till doktorn och min fot ser mycket bättre ut och sen gick jag till hedin och så skulle vi in till stan och så körde älsk förbi och så åkte vi med han till stan ooooooooch.. Jag har ätnligen hämtat ut mina glasögon! Och L8n köpte ett par hörlurar! Och Emma kunde inte följa med till stan för hon var tvungen att säga hejdå till sina päron som skulle till holmön!



Och sen fick vi skjuts till hedin av älsk och han körde hem sen skulle vi gå till L8n och äta middag där, men Hedin ville se hur älsk bor så vi gick hem till han snabbt innan vi gick vidare till L8n sen blablablabla sen åkte vi in till stan och chillade till sisådär fyra på morgonen då älsk skjutsade hem oss. Igen. Till Emma. Där vi sov. Och idag har älsk skjutsat Emma till holmöfärjan och jag är bajs i huvet och orkar inte ge nå mer utförligt..
Hoppas inte ni läst allt jag skrivit nu.. Jag har då inte gjort det iaf xD Nu ska jag hoppa i duschen och sen ikväll blire träff på Nydala :D asnajs! Fast Emma är saknad <3

PuSS

OCH NARRISSPARRIS RINGDE!! Jag vill träffa hon <33 hjärta på dig sötast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback