Regn regn regn...

Godmorgon. Idag var det meningen att vi skulle fara antingen till furuviksparken eller vandra på stan inne i Gävle, men det regnar. Mycket x( Så vi ska packa ihop oss nu och dra iväg till sundsvall, där det tydligen är jättesoligt hela dagen. Då kan vi gå runt i galleriorna där medans mors och fars leker roliga på IKEA eller nått sånt xD
Hur som helst. Nu ska jag typ packa ihop datorn och mina grejjer, så fort plattången svalnat av.
Pusshejsochmassamyckekram <33

Jag känner mig kluven. Jag vet vad jag vill, men kroppen lyder inte. Jag vet vem jag vill ha. Och jag vet att det är fel. Och jag vet inte vad jag ska göra. Men mest av allt. Jag har ingen aning om vad jag vill. Egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback