Nej tyvärr.. Men imorgon?

Hahahaha vilket helvete jag, Emma och GL har haft idag xS sprungit runt på stan och försökt hitta en frisörsalong med klipptid åt Emma. Så småningom hittade vi ju en, men det var bara för att jag var tvungen att gå på toa och GL var uttråkad och började blädra i en tidning och hittade en annons för nån skum frisörsalong som ingen av oss hört talas om.. Men hur som helst så hade dom tid så det ordnade sig iaf... I övrigt så har vi ju sprungit runt och letat en present åt L8n som fyller år imorgon. Sen dök älsk upp och så for GL hem och jag följde med Näs hem. Nu sitter jag hos näs och vi har just käkat :P och jag planerar bio med Hedin och folket ikv, kan nog bli kul :D

Massakram, F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback