Moppsar'N

Ja vad har hänt idag då.. Jag har mått skit mest hela dagen till typ tolv ett nått.. (vaknade juh 6 så ja jag räknar dte som hela dgaen) så det blev ett långt (ca en ½ timmes) bad med rökelse och ljus, det var riktigt skönt faktiskt. Sen kurad ejga ihop mej i soffan i handduk och en fleecefilt och så satt jag och kollade om det gick nå kul på TV (det gjorde det inte) tills pappa kom hem.

Då fick jag klä på mig och sen for vi iväg till polisstationen för att kolla moppen. Den var sönderbruten nästan totalt, men den gick ändå att köra med, så jag körde hem den och så började pappa ringa runt till försäkringsbolagen och polisen osv för att kunna lägga en ny anmälan - den här gången för skadegörelse. När vi kom hem från polisstationen så hade även morsan och syrran kommit hem, men sen drog dom eftersom morsan skulle jobba och syrran skulle gå på stan.

Så körde jag och pappa iväg till flurkmark, jag på moppen, för att lämna in dne på lagning. Chansen är dock stor att jag får en ny eftersom den är så totaluppbruten. Sen skjutsade pappa hem mig innan han drog iväg till stugan. Nu sitter jag ensam hemma och väntar på att tiden ska gå. Ikväll ska jag till Näs, tror jag.. Och så kanske vi skulle på utebion. Fast det var så få som skulle dit så det återstår att se.. Noomie var nog den enda som säkert skulle dit O.o

Men men.. Nu ringde söt och jag ska kila. Pusspå

Kommentarer
Postat av: Noomie

jag är ALLTID på allt!

Det är därför jag är så jävla ROLIG!

2008-08-09 @ 17:02:56
Postat av: Albin

Men det kom ja inte ihåg .. Va för full jue =/

2008-08-11 @ 10:49:15
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback