Massa cider, staden och ett problem

Ja en kort resumé av gårdagen.. My kom hem till mig med två sexpack cider och ett sexpack öl som hon drack upp i princip själv, och sen kom Hedin, L8n och Emma över och Hedin tog med sig ölen hem. Sen typ jättesent, runt ett, cyklade jag och My till stan och plockade upp Emma och Hedin påvägen. Så hängde vi på stan med Haffu, Morgondimma, Sandra, Noomie, Drocko, Näs och såklart jag, My, Hedin och Emma :) Det var kul och sen runt fyra drog jag och My hem till My där jag slaggade. Hedin och Emma drog typ vid halv tre-tre kanske.. Sen vaknade jag typ 12 och så cyklade jag och My in mot stan eftersom My skulle till Sara och jag skulle hem.

Nu sitter jag hemma och chillar och väntar på att alla ska bli klara, sen bär det av mot sthlm ;D alla sötnosar från igår/inatt kommer vara grymt saknade. Och Morgondimma är typ sötast på jorden :] Pusspådeh ;]
Iaf så bär det som sagt av mot sthlm ikväll.. Det kmr säkert bli kul.. Och vi har köpt en ny bil så det kmr bli nais att köra (eftersom vi ska bila dit upp). Vår gamla Renault löt jättemycket så det kmr bli asnais nu. Men men. Pusspåalla på jorden, specielt på Morgondimma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback