Kung Fu Panda

Igår såg vi Kung Fu Panda, jag Näs, Hedin, Haffu, Noomie, Dimman och Drocko :P den va faktiskt rätt kul :P Jack Black är den perfekta skådisen för pandan :P helt klart. Jack Black är fan cool O.o I övrigt så ska jag till farbror doktorn om 20 min och kolla upp min stackars fot som dog när jag var på grönan, när jag snubblade. Och jag saknar redan älsklingen min. Men I'll survive.. Jag får ju se han ikväll :]

Och bvlääääh imorgon ska jag rida upp!! Fan jag orkar inte.. Det kmr säkert vara kul men faan jag pallar inte... Två ridpass i veckan under skoltid i tre år? Jag kommer vara så jävla less på hästar innan det här är över.. Och min höft kommer ta självmord ett antal gånger innan jag är smart nog att ge upp, vilket jag säkert kmr göra ...

Men nu ska jag kila, morsan är här snart och så ska vi till vårdcentralen..
Pusspåehr, F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback