God morgon

God morgon, här kommer lite bilder från min sthlmsvecka :D

Prideparaden var så värd, och jag är verkligen glad att jag fick se den :D


På kvällen bar det av med tunnelbanan in till stan där vi åt middag på en kinaresturang och kollade i skyltfönstren. Vi hittade värsta statusbilen påväg till tunnelbanestationen xD


Nästa dag tog vi färjan över till ön och skulle på Grönan, men innan vi gick dit så gick vi hit. Där Ellen stod. Visst minns ni? Jag saknar iaf, gör inte ni det?


Innan vi gick på Grönan gick vi hit, på Aquamarine (eller vad de nu hette) och kolalde fiskar mm.


Sen blev det äntligen Grönan. Blev lite scared efter att ha snubblat i en trappa, men i övrigt var dte kul. Den där snurrande gung-saken (whet-ever-its-name-is) var kul att åka när dte regnade :P Så.. Jag blev lite blöt (A)


På vägen hem åt vi först på Dragongate, innan vi stannade i Gävle där vi sov, innan vi åkte vidare mot sundsvall för att hämta Ebba, eftersom Farmor varit hundvakt under vår resa. Farmors pojkväns hus är rena drömmen, ganska litet men underbart!! Och utsuikten är liksom.. Man blir helt knäpp, dte borde inte vara lagligt att få bo sådär!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback