En saga...

Berättade jag någonsin vad jag gjorde i tisdags? Ska jag chockera er? Jag var med.... pam pam pam paaam... NÄS!! Hahaha ingen är förvånad xD men ja jag var med Näs i tisdags. Och igår. Men igår kom Hedin och Emma förbi också :) vi spelade guitarhero och Hedin ninjade Näs msn och vi lekte med råttan. Näs har en Råtta. Hon är awsome!!

Nu har vi haft dagens första lektion, mentorskap. Det är typ gymnasieversionen av klasstimme xD vi har fått våra e-mailaddresser också :) så om ni vill skriva ett litet mejl kan ni alltid skriva till [email protected] :D kollar mailen varje dag typ... Så.. SKRIV :D hehe :P

Ikväll ska jag vara hemma, Näs ska självklart vara med men vi ska inte vara hos honom för en gångs skull xD Pappa far nämligen bort imorgon så päronen ville att jag skulle vara hemma och "umgås" lite med dom xD yeaaaah riiight....

Och på lördag blire kräftskiva med Näs familj :) massa mycke folk jag inte känner och.. Kräftor.. Det är väll gott men när fan var det jag åt det senast? Typ.. När jag var bebis!! Jag.. Ehm... Kommer göra bort mig totalt xD chansen finns att vi kanske smiter lite tidigare för att joina Hedin i döbelns.. Alice in videoland ska tydligen spela.. Blir säkert nais...

BTW så har jag, pga Näs, inte hunnit lägga in bilderna från Haffus fest i fredags, men inte heller från rockkrocken i lördags... Men dom kommer senare idag, I promise!
Nu ska vi iaf ha matte om jag minns rätt... Och sen blire lunch!

Pusspå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback