Blodpudding och bacon

Hejdär :) nu var det ett tag sen man skrev nått vettigt igen :P så jag ska sammanfatta vad som hänt sen fredags då.. Ja jag for till Näs på kvällen där, och så myste vi hos han innan vi for in till stan och kollade på utebion. Sen gick vi på frasses för Greg skulle äta och jag och Näs delade en chokladshake 8D~ Då fick jag träffa Sigutarious en snabbis också innan Näs skjutsade hem mig.

lördagen for jag till Näs ganska tidigt och var där hela dagen, och sen på kvällen for vi ut till stugan och käkade middag med min familj där :) sen skjutsade Näs hem mig.

Sen kom han tillbaka på söndagmorgon och vi mös och hade oss tills morsan kom hem med syrran. Sen drog vi till Näs farsa, och stannade upp hos Cora för att hämta min kamera som My haft sen i tisdags. Sen drog vi in till stan och fikade på waynes, det var myspys :* innan vi gick till megazone och spelade pang pang *mohahahah evil smile* Sen var jag hos Näs tills jag var tvungen att cykla hem (cykeln hade stått hos han sen lördagen eller fredagen typ xD).

måndagen vaknade jag relativt tidigt, gick ut med hunden och satte mig vid datorn och började med blogginlägget axplock men sen dog tangentbordet och vi hade inga batterier hemma så jag klev i duschen och sen sprang jag till bussen in till stan. Sen hängde jag på stan, träffade Sigutarious och en tjej jag inte minns namnet på (tova, tove? nått sånt typ) som jag hängde med tills Sigu skulle iväg. Sen hängde jag med den där tjejen, stötte på en massa randomfolk (hon som gillar att kramas what ever her name is och alla dom där skumma som jag aldrig minns namnen på!!) Sen ringde Näs och frågade om jag var på stan än och om han skulle plocka upp mig, vilket han gjorde. Sen.. Mjah.. Var vi hos han, jag åt middag där och vi bara.. Chillade och kollade på ännu mer How I meet Your Mother xD tills farsan hämtade mig typ runt tio halv elva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback