Awsomesås

Hej alla barn nu är dte barnprogram.. Inte.. xD
Nämen.. I fredags var det awsome party hos Haffu. Slutade med att jag somnade med älsklingen där. Fast sen vaknade vi och cyklade hem halv sex på morgonen.
Och när jag kom hem var mamma vaken. Surt. Men hon blev inte arg. Skönt.

Sen igår så.. Då var det rockkrock (bilder kmr sen) och sen så for vi till Haffu.. Och typ halvt somnade igen xD fast då kom Haffu och ville vara med så vi låg alla tre (med mig i mitten wiiie) i haffus säng och typ bökade runt.. Och Hedin kastade en katt i ansiktet på Näs.
Och sen skjutsade Näs hem oss till Hedin där vi sov (inte Näs då men xD) typ klockan halv fem :P awsomesås..

Och sen vaknade jag typ halv två, gick till Näs sen for vi hem till mig och jag fick duscha innan jag satte mig vid datorn för att kolla upp vilken tid HBTträffen börjar. Så vi ska dit sen..
Och nu kom Hedin och Emma hit. Dom ska också med :D awsomesås :D

Pussknull // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback