Yeh yeh, wow wow!!

Nu är kameran tömd och äntligen kan jag blogga utan att döda er med wall'o'text ^^ yeh yeh, wow wow muwhahaha.. I'm a reetard.. Anyways. Jag har varit stört störd senaste tiden, dock inte så mycket mer än vanligt. Idag är jag förbannad på missad sovmorgon - jäkla lärare - men what ever liksom.

I söndags lagade jag mat. Det blev episkt. Här är beviset ;D


I kameran hittade jag även bilder från jul och därikring. Bland annat när jag, Jownas, Dimma och Haffu for på Mias och käkade samt lekte med mina nya kameragrejjer samt min rubiks kub ^^

Bara jag som tycker att den här bilden förklarar... mycket..?


Annat som hänt? Mjah, jag har eggat egopixx, samt geggat med livet. Det är inte så perverst som det låter. Jag har bara inte haft nått liv. Så.. Såhär lagom till skolstarten får man vara kaxig för att stå ut med tidiga mornar och sena kvällar xD


Och så har jag kirrat en ny väska. ASsnygg enligt mig ^^ Att jag sen ser ut som ett fuck kan vi ta en annan gång xD


Men nu ska jag väl försöka mig på att göra något nyttigt xD typ arbeta xD haha Cya!

Kommentarer
Postat av: anonym

Oj,oj vad du är lik din mamma!

2010-01-15 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback