Hemma igen

Jag var omänskligt trött i morse. Tog garra 20 min innan jag ens iddes resa mig ur sängen. Jag är ömmen och lämmen lite överallt, har ett oidentifierbart blåmärke, och ett identifierat blåmärke från när jag drog min 360 på bredden med skotern. Har två favvolåtar för tillfället, Fireflies och Underbart. Idag ska jag försöka få tummen ur och fixa cykeln, och jag längtar redan till sängen. Låt mig få sova säger jag bara. Har tydligen missat asmkt under min skoterhelg, det har varit brännboll grillning och fester av episka proportioner som jag självklart missade. Ibland tror jag att folk gör det medvetet >.< nu ska jag gå och leta reda på en oskön bänk att sova på eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback