När man skjuter upp saker så bildas en fysisk hög. Jag lovar!

Fan vad mycket som samlas på hög när man skjuter upp det :O

Idag ska jag alltså... Byta i hamsterburen, städa upp efter mig från igår hos Näs, packa ihop alla mina jäkla saker, åka hem, städa mitt rum DÄR (det kommer ta ett år bara det) samt intervjua mamma och börja med generationsuppgiften. Nu har jag nyss intervjuat morfar och sitter och väntar på nästa lektion. Som börjar halv tre. Och klockan fyra ska jag in till stan för att få tillbaka min munkis som Mickaela glömde hos Sören.. Jag är trött idag. Ska fan äta chokladpudding eller nått sen... *mjauu*

I övrigt så har lov och skolstart flygit förbi i en stor smet, jag har hunnit göra skalliga män i rock med Emma, och bygga upp ett fort av kläder på mitt sovrumsgolv, ätit upp all glass jag haft hos Näs, haft chokladcrave över det normala, varit på utflyttningsfest som blev väldigt lyckad och peppat och insett att det nog inte blir nå stockholm i år. Jag har hunnit med mycket. Och ändå har jag inte gjort något vettigt. Svenne-bildspelet är inte klart än, hoppas vi får tid till det snart, och så har vi påbörjat den grafiska delen av bokprojektet. Hoppas det är över snart, hoppas det går lika fort som bildspelsdelen. Och hoppas att det blir sommarlov snart.

För tillfället är Mickaela, Noomie, Dimma, CJ, Emma, Draken, Vilja och GL kandidater för mitt 18-årskalas ^^ jag ska ha TÅRTA OCH SAFT har jag bestämt. Vi ska bryta mot alla regler och ha riktigt KALAS när jag fyller 18, för så ska det vara. Det har jag bestämt! *längtar till juli*

" ... du är som en smurf som något gick snett med, så jävla störande! Man får ju ångest!..."

Kommentarer
Postat av: noomie

tihi

2010-01-26 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback