Statistik

Jag gillar att min statistik gått up lite :P väldigt lite dock, ligger på ca 10st dagliga läsare :P yay, mer än fyra iaf xD hahah.. Imorgon är det i alla fall skolföreställning för de som vill, så jag börjar 20min senare och går till obestämd tid. Fyllde på busskortet idag. Och dreglade på burkar på åhlens. Jag längtar tills torsdag.. Torsdag = 25'e = pnegar :P då ska jag köpa burkarna och sen ska jag försöka få tag i sånt där papper som man skriver ut på så blir det klistermärken, så att jag kan skriva ut mina fina te-ettiketter :D såhär ser dom ut t.ex.





och så vidare :) jag peppar att få pengar, så att jag äntligen kan köpa burkar och pysselmyssaker osv.. Men jag ska undvika cafeér och godisaffärer. Jag har ju varit nästan helt godislös en hel helg, och jag kan ju inte låta det gå till spillo? Nä eller hur, så jag ska försöka att leva utan godis ett tag. Det behöver jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback