Mysigt med äppelpaj-doftljus

Nu har man varit dukitg och städat lägenheten, som jag lovat Näs jättelänge :D sängen är ren och bäddad, golv är damsugna, disk är diskad, soffan puffad och tvätt är tvättat och hängd. Jag är mycket nöjd. Om 45min ska jag vara helt påklädd samt ha ätit och borstat tänderna för då bär det av till skolan och skolförestälning av midgårds teatertreor :D den är säkert jättebra, precis som den varit innan :) och sen, om jag förstod pappa rätt, så kanske vi eller han (jag fattade inte ritkigt och han har inte svarat på mitt sms..) ska kika på mobiler. Jag har även pratat med Camilla och fått veta att mitt abonemang kommer bli asmycket billigare när jag fyller 18 om jag flyttar det från vänner till max25. Jag vill ha en ny telefon typ nu, min stängde av sig själv tre gånger i morse innan jag fick avsluta mitt sms till david och skicka det *suck* jaa en Iphone eller kanske en samsung jet skulle sitta fint *drömmer mig bort*.. Nä, nu ska jag göra lite mer nytta och sen skutta iväg till bussen :D

Jag längtar till sommaren med värme, sol och cykel

Vad tycks om min nya design föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback