Designsmurfarna

Vet inte om någon reflekterat över designbytet. Jag är inne i en lätt chock-tillvaro eftersom jag just förstått exakt hur enkelt det är att byta design mellan bloggar... Anyways så kommer designen nog att ändras ännu mer, och det kommer att se förjävligt ut eftersom alla mina bilder är redigerade till att passa mot en vit bakgrund och jag funderar på att byta bakgrundsfärg xD ajja vi får se vart det slutar :) nu ska jag chilla lite medans jag väntar på att det ska vara dags att gå ut till bussen och åka till skolan. Peppa skidor? Nej.

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

ya! Dem har jag koll på faktiskt. har inte fyllt i inläggen än som det var tänkt.. ;(

2010-02-10 @ 13:14:50
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback