Åh nej -.-

Idag börjar jag två, vilket känns både bra och dåligt. Bra eftersom jag får sovmorgon, dåligt för att det bara är tråkiga ämnen och framförallt, dödens jobbigt för det känns som om man ändå inte hinner med nånting, trots den långa dö-tiden på morgonen -.- atm dricker jag kaffe utan mjölk, tänkte ersätta den med glass istället eftersom mjölken var gammal.. Jag tänkte även slå på lite musik och när koppen är tom så skall det städas lite. Vet inte hur mycket jag ids, gör nog inte allt idag, men en del i alla fall.

Igår bakade jag kakor, testade ett recept på chocolate chip cookies, dom blev lite väl torra men det ska nog gå att modifiera receptet till perfection ^^ GL var även här igår, och Mamma och Fanny kom förbi och hjälpte mig baka :) Idag efter skolan ska jag vara med Mickaela, äta kakor och prata och mysa :) men nu ska jag sätta igång med städning och kaffedrickande ^^
mjauu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback