Overlord OH MY LORD xD

Serri, jag har aldrig varit såhär beroende avv ett spela förut!! Eller jo, NWN2 men 1. jag gav upp på de, och 2. det var till PC så det är en helt annan sak. Men det är helt sjuk vad fast man blir. Och det är så jäkla kul!! Hihi ^^

Hur som haver barnen kär.. Ja, hela familjen är sjuk så det där dopet i luleå imorgon blir inte av, jag vet inte om jag ska säga tyvärr eller jippie. Tyvärr för att jag gärna träffat Ante och bebisen, men samtidigt känns det skönt att slippa åka hela långa vägen till och från luleå :P och så får jag ju spela istället, men då är ju frågan om det är bra eller dåligt.. Jag satsar iaf på att ha spelat klart tills Näs kommer hem (tisdag för er som inte vet) och HELST vill jag börja spela Overlord II före Näs, men det är nog för mycket begärt.. Aja, back to gaming! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback