MeKu och EngA

Hejhej. Fredagar är väldigt sköna dagar för moi, dock ej för mina klasskompisar :P har nämligen bara två lektioner idag, mediekunskap och engelska. Om en halvtimme börjar engelskan, och klockan två slutar jag. Tyvärr så har mitt knä dött så jag kunde inte cykla till skolan. Resultatet = jag kommer inte vara hemma förrän typ tre säkert.. Jäkla skit.. Men men. Ikväll ska jag försöka städa upp i lägenheten lite, och sen ska jag nog spela Overlord. Någon som har nå tips på middag btw? Inte nå trist som korv eller köttbullar.. Funderar på att göra antingen en sallad eller typ... Jag vet inte xD gah...

Hur som haver, jag har insett att jag är värdelös på det här med att blogga. Mina inlägg är meningslösa och mina åsikter är ptja.. Fel enligt trovärdiga källor (Haffu! Näs!) men vet ni vad? Jag tänker fortsätta blogga och komma med värdelösa inlägg tills ni står på knä och ber mig sluta :P hihihih ^^ Jag är en värdelös bloggare och människa, And I'm Proud of it! Och nu! Dags för en ny header :P Ptjao ;)

Kommentarer
Postat av: Noomie!

Du är inte värdelös :)

2009-09-11 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback