Inget te, inget tetris..

Blev inge Te eller Tetris igår, och jag glömde ju att berätta vad som hände på promenaden hit. Jag blev kompis med en katt. Den bara helt random följde efter mig till Näs lägenhet. Jag lät den komma in en stund och den (har ingen aning om kön eller nått) bunkrade sig på Näs datastol. Men sen släpte jag ut den igen, innan jag fick för mig att kidnappa den xD  Kissen ville nog inte gå ut verkade det som dock, men jag kan ju inte kattnappa en söt liten kissekatt sådär.. tyvärr.. Men jag ska nog skaffa kisse så småningsom :P

Just nu sitter jag i underkläder och letar efter orken att klä på mig, och om en timme minus fyra minuter börjar jag. Så jag ska nog försöka klä på mig nu xD pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback