Ikea

I lördags var jag, Näs och Lena på Ikea i sundsvall. Vi köpte dessa prylar :P

fast mörkbrun

två sånna...
och matchande skoställ

fast grå


Och massor med småprylar som frukostskålar, wokpanna, wokspade, skärbrädor, ostrivningsburk, salladsbestick, halkskydd, två plafonder (som jag satt upp helt själv! fast bara den ena än..) galgar, stekset, äppelkaksdoftande värmeljus, datorväska, sladdsamlare och en massa annat som jag inte kommer ihåg just nu :P vi fyllde hur som haver två stycken blåa ikeakassar :P och om jag skulle betala av alla mina skulder idag just nu så skulle jag ha ca 25kr kvar. Känns inte särskilt bra.. Fast nu ska jag kila iväg på lektion :P tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback