Idag ska jag klippa mig

Jag har bokat tid på attityd, och jag har typ bestämt mig hur det ska bli, samtidigt som jag har extrem ångest. Jag är dålig på att beskriva, och dålig på att rita upp det (har försökt) så jag googlade lite och hittade två bilder som tillsammans blir ungefär rätt :P

Typ-ish lugg:

Som ni ser har hon håret uppsatt, och det är det som är grejjen, jag vill ha jättekort hår baktill, typ såhär:



Tillsammans blir det nästan såhär:

fast ännu kortare bak och ännu längre fram.

Beskrivningen är väll typ behålla all längd fram, göra snelugg och klippa jätekort baktill, med alternativet att överhåret är lite längre.. Men jag vet inte, om någon har tips på några Do's or Don'ts för mig, kommentera snälla!! Det är mitt hår det handlar om ffs! Det är ni som ska titta på det, inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback