Hoi hoi, origamiiii

Vi fick göra en samurajhatt på japanskan idag. Mina glosor är Ka, Ki, Ku, Ke & Ko. Planerar att rita upp dom i phs och lägga upp dom här :P men jag ids nog inte. Idag har vi köpt glas. Dom är urmysiga att dricka ur. Jag är en sån som tror att saker och ting smakar bättre i vissa glas än andra. Näs har även hjälpt mig passera evernight abyss idag, och sen klarade jag av golden abyss heeeeelt själv :] jag är så duktig! Och tydligen fick inte Näs maidens när han spelade. Jag är officiellt mer korrupterad än han. Och dessutom har jag en level tre fire spell som inte han fick. HAHA chiiii fick du ;)

Jag är leeseen på min systemkamera. Jag har faktiskt en giltig anledning till varför bloggen är så bildlös och tråkig, och det är för att kameran fick cepe i sthlm och det blir en prick på alla bilder, förmodligen har det kommit in damm, hur det nu gick till.. Ska iaf lämna in den och få den rengjord så småning om.. Så fort jag fattar hur man gör med andra ord xD ja juste, dessutom har jag kommit på lösningen på alla mina problem.

Kodlås.

Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback