Höhöhö

Haffu är i stockholm. Surt. Näs är i fukking gällivare. Ännu surare. Dagens lunch var skitläskig. Sursurt. Och jag och lotten har insett att syosar är till för att elda med. Så äre bara. Punkt. De ska tamefan användas som brasved och braständare. Lit the hair on fire. Sen sjunger vi kumbayaaa hela kvällen. Ojojoj, de kan ingenting dom där gammla kärringarna. Sura och elaka med skygglappar är dom. Jag saknar min syo från lilja. Hon och Lollo. Dom va the shiet.

Idag måste jag in till stan och hämta min cykel, och sen cykla hem. Drygt som fan. Det regnade igår, jag smälte nästan bort, så mycket regnade det.. Och jag som ville vara med GL, men det fick jag inte. Idag fyller hans pappa 50 år (GRATTIS <33) och sen far tydligen han också till stockholm av nån jefla anledning.

Lotten vill låna min dator, hon säger att det blir roligare då. Och Lottens mattelärare ser ut som nån svensk skådis, på riktigt! Men nu ska vi kolla om hennes teori om att världen blir bättre av att hon lånar min dator stämmer. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback