Heligt bajs

Okay fail på mig, jag har faktiskt spelat ps3.. Lite pinsamt nästan xD men jag tänker bara säga en sak, OVERLORD är det sjukaste, hårdaste och absolut roligaste spelet någonsin xD it makes no sense!! Jag älskar att det finns spel som går ut på att man ska vara så elak och corrupterad som möljligt, samt att man kan sparka sina minions. Helt under bart. Yielder of the paladin mop! *internskämt*

Och jag är allvarlig. Jag kan bli beroende. Tihihi ^^ det trodde jag aldrig om mig xD jag som knappt kan handera en TV-spels kontroll xD mennnnnnee... Snart slutar lektionen och jag längtar hem så att jag kan få spela lite overloarrrrd och dricka mitt älskade vaniljte :P



Kommentarer
Postat av: Didrik

Haha, jag har spelat demot till det där... Det verkar faktiskt riktigt kul!

2009-09-11 @ 15:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback