Hedins playlist

God morgon :) eller kanske god dag snarare. Jag har i alla fall varit vaken i snart tre timmar, så jag ser det nog mer som morgon än dag.. Anyway så känner jag att det börjar vara dags för lunch snart. Eller luddag. Jag vet inte. Problemet sitter i potatisen dock. Jag har ingen. Hade kunnat äta fiskpinnar, sill eller potatisbullar, men de två tidigare kräver potatis och den senare åt jag till lunch i onsdags, något som känns som igår.. Holy crap, de potatisbullarna var de senaste jag tillagade här.. Oj... Hihi ^^ men jaja.. GL ska tydligen komma hit och leka med mig om typ.. Ja nån gång.. Tills dess sitter jag här, dricker te och lyssnar på Hedins playlist på Spotify :P tjing!

Ja juste, det börjar vara dags för att posta en bild, så.. varsågod ;)

Detta är en av mina favoritbilder som finns hos Furiae ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback