Fest, pride, Ipex och Alma framförallt :P

Haha ja herregud, känns som jag har mycket att skriva nu, men jag ska försöka korta ner det så gott det går. Till att börja med blev det inge lycksele, utan prideparad, fika med Dimman (och lite randoms), nya skor, middag bestående av veg. burgare på mias samt waldorffest. Ordet waldorffest borde läggas till i SAOL eller nått, för jag har aldrig varit med om något liknande xD det var kul i alla fall, men what happens with waldorf stays with waldorf :P så tyvärr dimma, pappa och noomie. Ni får inte veta ;)

Anyhow så for Draken typ nyss, hon sov här med mig inatt, och jag är chockerad över hur... Borta! Hon är när hon sover! Hundarna började skälla runt nio, och det lät som om dom blev misshandlade eller nått, och hon reagerade inte ens :O hon sov stenhårt! Helt sjukt... Tydligen ska jag vara med Emma ikväll btw, hon skrev och frågade vad som hände ikväll, och besvarade mitt "inga planer" med ett "joho, du ska va med mig" hihi :P

Tyvärr lånade jag ut kameran till papi igår,
så det finns inga bilder vare sig från priden eller festen, men ska kolla med CD och lite annat folk om jag kan få bilder av dem från tåget :P Och ja juste, är det bara jag som tycker att den här reklamen för LADY easy clean är lite.. Äcklig? Jag vet inte, men jag tycker den är läskig xD

Nu tänkte jag duscha,
klä på mig och kanske, eventuellt, men inte troligt, göra lite nytta. Tjing!

ps.
Ipex = en sjukdom som gör att kroppen inte producerar vita blodkroppar så om man får en infektion så stoppas aldrig processen som bekämpar infektionen, och kroppen börjar attackera sig själv istället. Jag och Draken kikade på en dokumentär om en bebis med Ipex idag typ för nån timma sen ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback