Ett schema á la lol

Nu har jag fått mitt schema klart. Min studieändring beviljades. Och mitt schema är LOL. Onsdag till exempel. Jag börjar två och slutar halv fem, med två lektioner á la idrott och japanska, in that order yees. Och torsdag börjar 8.25 och slutar 10.10... Jag tror att det talar för sig själv :P Till nästa vecka får jag mitt nya schema i handen, då ska jag lägga upp det här på bloggen så att ni får se och avundas, men förhoppningsvis också skratta lite :P

För övrigt så är jag med CJ just nu.
Sitter vid hamnis och tydligen kommer jag åt midgårdskolans elevnätverk härifrån. Verkar ju sjukt men så är det :P vi har suttit senaste timmen och X minutrarna och skrivit om knaismuppen, muppensis knaisis, och vad det är får ni kolla på psyklopedins hemsida någon gång nästa vecka, om vi får igenom artikeln där :P

'till later, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback