En solig men kall dag.

Hej allesammans. Idag hade jag friluftsdag. Det var jättedrygt. Började tio och slutade typ ett, för att sedan, med ett ajjigt knä, cykla hem (till näs) och packa ihop lite prylar som ska hem (till mamma och pappa). Där hämtade jag lite prylar, typ kläder och gitarren, innan jag for tillbaka till Näs och packade ihop mig och for till stan. Där träffade jag CJ och Denelia. Vi köpte milkshake på frasses och satte oss i parken tills Denelia blev upphämtad av sin mor. Då tog jag och CJ upp gitarren och spelade och sjöng en stund. När vi bestämt oss för att käka nått blev vi inlurade till café station av Draken, där även Nanny, Vilja och Johanna var. Vi skrattade så att jag fick mensverk och alla grät. Sen tog CJ en rullpizza och jag en pommes meny på frasses innan jag fick skjuts hem av mamma.

Väl hemma så hjälpte jag pappa med hans och hans brorsas hemsida
i ca tre timmar (se här) dvs. redigera bilder och fixa header osv. Jag är nöjd, pappa är nöjd, och Thomas är kass :P hihihi ^^ Sen gick jag hem till Näs igen för att skriva klart ett MeKu arbete som ska in imorgon, och skriva detta. Snart ska jag kila i säng men tills dess ska jag nog at en kopp te och spela lite tetris :P pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback