Ehem... En olycka kanske ;)

Hejdär, idag for jag på stan efter skolan och träffade Haffu och Sofia. Vi hade det rätt mysigt, åt glass och lekte med the CrackDog ;) sedan cyklade jag hem.. Bytte tröjja till min BALL THE JEANS-tröja... La mig på sängen och tänkte lite grann.. Blundade.. Tog på mig täcken ooooch.. Sen vaknade jag en och en halv timme senare.. Inte riktigt meningen va xD men det var väldigt skönt, nästan så att jag skulle kunna gå och lägga mig redan nu igen.. Men det blir nog inge bra imorrn, så stället äter jag Gahko, dricker Bravo apelsinjuice, ser på sveriges fulaste hem och myser med mig själv :P jag låter som en gammal tant, jag tänkte på den där simon och thomas-delen, men ärligt talat.. Simon är lite av min idol, mest för att han är så svengelsk :P hihi, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback