OST :O :O :O

Haha jaa, jäkla skitlov... Men men det får så lov att duga, fick ju sova massvis iaf.......... Men men, till helgen blir det iaf kanske filmkväll med elsklingarna, DIMMA OCH NOOMIE detta gäller er också om ni vill :D jag är aspeppad på att se the proposal, och - när dom kommer - City of Ember och Fighting. Och av de filmer som går på bio just nu vill jag se asmånga, typ (500) days of summer, 2012, Disneys - en julsaga, Fame, Ice Age3, Julie & Julia. Och så klart, när den kommer, Twilight - new moon :P hihi ;) jag är ASPEPPAD på bio... :O

Kommentarer
Postat av: Noomie

Skulle lätt kunna tänka mig bio snart. Aspeppad på det. Är råsugen på att se Julie & Julia :P

2009-11-01 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback