Mysigsmurf <3

Nu har jag faktiskt städat rummet, lite iaf :P samt rensat bort alla kläder som jag inte ska ha kvar :P snart blir det sängen för min del, ska nog läsa lite också :] lyssnar fortfarande på Itchy Daze, och jag blir så glad varje gång jag kikar in på min blogg för jag är såååååå nöjd med designen :] imorrn ska jag lämna igen en bok på stadsbiblioteket och så kanske jag ska å fika med Dimma <3 supermysigt :) de senaste dagarna har jag mest suttit vid datorn och hållit på med bloggen samt kolla upp flyg- och boendekostnader för eventuell resa till sthlm :) jag är aspeppad på att åka dit i sommar :P utan familjen, kanske tillsammans med nån söt vän som vill hålla min hand ;) aja, nu ska jag faktiskt kolla så att väskan är packad, samt borsta tänderna innan jag gosar ner mig i sängen :) tack för en fin dag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback