Jordgubbscheesecake

Igår ägde jag med Olle, dels på stan, dels på Mekka, och dels hemma hos mig. Vi åt nom nom från Mekka (chokladkaka, grodbakelse, krämbulle...) och drack kaffe vs. Oboy. På kvällen gjorde jag fattiga riddare till middag till hela familjen, och sen gjorde jag en jordgubbscheesecake som blev superawsomefin. Den står i kylskåpet och väntar på att jag ska äta upp den ikväll :D hoppas Dimma vill komma och äta den med mig innan Noomsans inflyttningsfest ikväll :D just nu sitter jag och jobbar med ett grupparbete om film-och TVhistoria tillsammans med Paula. Det känns bra att jag jobbar med henne, hon tar faktiskt saker seriöst så för en gångs skull slipper jag göra prick allt xD

Är det bara jag som är less på detta eviga regn och dessa eviga moln btw? Jag håller på att förgås. Jag lider typ av alla årstidsdeppresioner som finns xD på hösten deppar jag ihop pga avsaknaden av sol, samt allt regn, på vintern är det kallt och på sommarn är det för varm/regnigt.. Jag är INTE kräsen jag lovar! Aja, jag fick iaf skjuts i morse av pappa, det va najs. Då slapp jag gå i regnet. Suck. Sol! Kom fram!

Kommentarer
Postat av: Dimma

men lol? :( du sa ju att ni skulle åka från stan för att du var hungrig! hur kan du ha varit hungrig om ni mumsade på mecka innan du for hem? :( dimma ledsen



men JA <3 jag kommer ikväll!

2009-11-20 @ 19:11:55
URL: http://wrapituphoney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback