Gargh

NEJ JON!

Hej alla mina tre läsare (xD) klockan är snart två, och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Har sett två fílmer med Olle samt ätit ett halvt ton godis och chips. Jag är less. Och uttråkad. Och aningen illamående. Näs och grabbarna spelar, astrist, och jag sitter som vanligt, som en idoit, och kollar priser för att ta sig till sthlm. Dagens billigaste totalpris, med boende, resa, tunnelbanekort och mat inräknat, hamnade på 2970:- för fyra nätter. Jag är aspeppad men har bestämt mig för att inget göra förrän någon gång i jan-feb. Det är för tidigt än.

Jag lovade bilder från fotolektionen, men det finns inte så mycket mer än porträttfoton av Natalie, men jag kan ju lägga upp några ändå :) bilderna på mig är tagna av Natalie med skolans Canonkamera ;)




... och lite andra bilder från oktober :)


Dagens awsomelåt: getonmyhorse
Oktobers awsomelåt: Take on me - Aha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer mer mer bilder!



Och jag är en läsare, men en tyst sådan och prenumererar icket!

2009-11-16 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback