Nu var det...

Nu var det ett bra tag sen jag updaterade senast.. I alla fall sen jag updaterade med något vettigt. Känslorna har svallat och varit all over the place, min tid har varit... Ja jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om den.. Hur som helst tänker jag försöka bli bättre på att updatera nu. Har en ny mini-PC och ska bara installera photoshop på den sen är jag bara ready to go ^^

Som första steg mot updatering kommer det lite blandade bilder på nya datorn, mig, Näs och mitt balkong-bloms-projekt ^^ ...













Alla bilder är förstås mina och därför ej tillåtna att kopiera utan tillstånd ^^

För övrigt så är det ju mors dag idagg, något som "firades" på stan med fika på Waynes, följt av mjukglass och jordgubbar på renmarkstorget vid fontänen, tillsammans med familjen och min älskade <3 snart ska vi cykla mot Näs mamma där vi ska äta middag :)

Dessutom är det ju snart sommarlov, äntligen! Endast en vecka kvar, med kemiprov, fysikprov, lödning och tja... Inte så mycket mer ^^ sista veckan har vi nämligen ingen matte, för svenskan och engelskan står "något roligt" på planeringen, och sen finns inte så mycket mer kvar! Underbart, dessutom är jag ledig på måndagen, samt tisdagen fram till själva avslutningen som är kvart över ett. Sen får vi bara hoppas att jag kommer in på Midgård och slipper liljaskolan och vännäs 4 ever!

Under lovet finns få planer, det enda jag vet om är jobb v. 28-30. Sedan ska jag väll på vännäsdagarna, Nolia... Katisavan med gänget.. Och förhoppningsvis så blir det åsele och lite annat kul, nu när jag kan åka med Näs :D blir nog inte roliga festivaler eller koncerter, som vanligt, för min del. Ska försöka spara pengar nu...

Men nu ska vi börja dra oss mot Näs mor, för en middag som säkert blir lika najjs som tidigare middagar där :D

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback