Clip Room

Hej hopp, nu har Näs dragit och det känns tomt som vanligt. Dock är det inte riktigt lika jobbigt den här gången eftersom han kommer hem på fredag eller natten mot fredag för att fira midsommar här ^^ troligtvis med fest hos Tamtam ^^

Vi har också köpt en ny säng och sängram, men sängramen skulle oljas in innan man lägger dit sängarna så vi har sovit på den gamla sängen i vardagsrummet inatt xD känns jättetossigt ;) nu har jag duschat och städat upp från igår, och sen ska jag in till stan och färga håret samt klippa mig klockan tre lr däromkring :P så nu sa jag klä på mig och göra mig iordning att fara :P

Någon som vill hitta på nått ikväll?

Nu är håret borta, och även färgen ;) nyfiken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback