Helgen och sveriges nationaldag ^^

Den här helgen har faktiskt varit rätt mysig ^^ klarade av att gå på stan med familjen utan att bråka, rätt skönt för omväxlingens skull hehe... I fredags var jag med Emma, vi åt chips, såg MTV och mja.. Pratade i massor :) Igår gick jag som sagt på stan med familjen + Emma och det var rätt trevligt till och med hehe. Lunch på Subway och jag hittade till och med en bikini som passade. Fanns tyvärr bara min storlek i fel färg (gul, jag vill ha det gröna setet) så jag köpte den tyvärr inte :)

* fem minuter senare*

Haha när man talar om trollen, mamma ringde nyss, hon var på Kappahl på ersboda och ska kolla om min storlek finns där :D hur om helst, i lördags.. Fick en ny väska av mamma, även den från Kappahl :P ska lägga ut bilder senare tänkte jag :) På kvällen övertalade jag söt-Gäddan att komma till Umeå, och vi åkte på tivoli, och snubben som stod vid lyckohjulet där man kan vinna stora chokladkakor bjöd mig på en bricka :D vi vann tyvär inget dock :(



Efter tivolibesöket for vi hem till mig och åt middag runt typ nio eller nått.. Pappa hade gjort kycklingkebab och det var faktiskt riktigt gott :D efter maten packade jag lite prylar och så gick vi till Näs där vi snackade samt såg på TV :P vi hade faktiskt riktigt kul. Dock glömde vi bort bussproblemet och han fick spendera natten på soffan :P idag satt vi bara och kollade på TV och såg ut som allmänt trötta noobs :P sen följde jag honom till bussen och nu sitter jag här :)



Ikväll ska jag nog bara sitta och antingen se på filmen I taket lyser stjärnorna, eller så blire att spela NWN2 ^^
och så bjuder jag på en bild här puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback