En vanlig lördag...

Godkväll
här ligger jag nu, skriver och ser på Tomb Raider II, samt dricker Sprite .)
Näs for för några timmar sedan och lägenheten är städad och även lite om möblerad faktiskt. Den nya, större sängen krävde en om möblering för att få plats :P och det blev faktiskt riktigt bra.

Min midsommar däremot var lite av en besvikelse. Jag vet inte riktigt varför, men jag hade nog förväntat mig... Något annat.. Men det var ändå relativt trevligt på Tamtams fest, och midsommarlunchen men älsklingen var jäkligt najs. Och så grillat på kvällen som jag tänker ta som rest-middag till veckan ;)

Min nya frisyr :)


Min midsommarkladdkaka med vaniljkesella och balsamicojordgubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback